Hasta Luego! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Dion Steenwinkel - WaarBenJij.nu Hasta Luego! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Dion Steenwinkel - WaarBenJij.nu

Hasta Luego!

Door: Dion

Blijf op de hoogte en volg Dion

03 Januari 2016 | Nederland, Utrecht

Hola a todos,

Allereerst iedereen een ontzettend gelukkig en gezond 2016 toegewenst! Na lang uitkijiken en voorbereiden is het dan eindelijk zo ver, Flo en ik beginnen onze reis voor 5 maanden door Midden- en Zuid-Amerika dinsdag 5 januari. We vertrekken om 11:20 vanaf Schiphol naar Panama City (11:15 uur, ik bid voor beenruimte en goede films) en stappen hier dan over op een vlucht naar Guatemala City. Leuk aan deze tweede vlucht is dat het een soort buslijn 5 is van de luchtvaart met een tussenstop in San Jose (Costa Rica). Wat wij moeten doen tijdens deze stop is mij nog een raadsel. In de komende 5 maanden hopen Flo en ik Guatemala, Nicaragua, Panama, Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia en een stukje Brazilie te bezoeken. Ik heb er enorm veel zin in en zal zo nu en dan een stukje schrijven om iedereen op de hoogte te houden van onze avonturen! Hasta Luego oftewel tot later!

X, D

  • 05 Januari 2016 - 20:07

    Marjan Frowijn:

    Flo y Dion,
    Bellas vacaciones y disfrutar de ella,
    y prudente!
    hasta la vista,
    marjan.



  • 06 Januari 2016 - 00:00

    Cas:

    Ik heb me aangemeld hoor. Ga jullie zeker volgen. Geniet er van. Dikke kus.

Tags: vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Dion

Actief sinds 31 Dec. 2015
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 3489

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Zuid Amerika

Landen bezocht: